Ο ορθοπαιδικός Παγωνίδης Ε. Δημήτριος σας προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, αντιμετωπίζοντας με υπευθυνότητα παντός τύπου ορθοπαιδικές παθήσεις.

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

Υπηρεσίες

Ακολουθούν αναλυτικά οι υπηρεσίες που προσφέρει ο ορθοπαιδικός χειρουργός ενηλίκων και παιδιών, Παγωνίδης Ε. Δημήτριος:

• Συντηρητική/Χειρουργική αντιμετώπιση καταγμάτων
  • Διάγνωση και θεραπεία οστεοπόρωσης
  • Αντιμετώπιση αθλητικών κακώσεων (αρθροσκόπηση μηνίσκου - χιαστού - ώμου)
  • Αντιμετώπιση ρήξης rotator cuff, στροφικού πέταλου, υπερακανθίου, ακρωμιοπλαστική
  • Χειρουργική σπονδυλικής στήλης - Συντήρηση - Αντιμετώπιση
  • Αντιμετώπιση Οστεοαρθρίτιδας γόνατος - ισχίου (Αρθροπλαστική γόνατος - ισχίου με ελάχιστη επεμβατικότητα)
  • Χειρουργική άκρας χειρός (Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνος)
  • Χειρουργική άκρου ποδός
  • Αποκατάσταση παιδοορθοπαιδικών παθήσεων

Επαγγελματισμός και Υπευθυνότητα

Διαθέτοντας πολυετή πείρα, ο ορθοπαιδικός χειρουργός ενηλίκων και παιδιών Παγωνίδης Ε. Δημήτριος είναι σε θέση να διασφαλίσει την επιλογή της ορθότερης θεραπευτικής μεθόδου για την αντιμετώπιση κάθε ορθοπαιδικής πάθησης. Με τη χρήση των πλέον κατάλληλων μέσων εφαρμόζει σύγχρονες θεραπευτικές μεθόδους, προσφέροντας ιατρικές υπηρεσίες με απόλυτη εγκυρότητα και υπευθυνότητα.

Επιπλέον, όταν μια πάθηση ή κάκωση απαιτεί χειρουργική παρέμβαση, ο ιατρός αναλύει στον ασθενή με κάθε λεπτομέρεια τη διαδικασία αποκατάστασης-ανάρρωσης, με σκοπό να τον βοηθήσει να συμμετέχει ενεργά στην αποθεραπεία του.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου